HeLLo ! HeLLo ! HeLLO ! Mrs. Pingu waS Here !

ADAKAH AKU SEORANG YG EGO?

Bertanya kpd diriku sendiri .. Tapi itulah kenyataan , ak masih half confused ..
memang aku kah si CINTA hati untuknya atau hanya PERHIASAN hati semata-mata .
sambil merenung secawan milo yg adik buatkan . . [ ''uii , sejak bila? since when si zynie bisa bermetafora sastera?? ''] itulah d benak anda skrg ini rite? korang smua taw gak kan ak xsuka n xminat ngn dunia n0vel2 ne tpi jgn dsangka ,diam2 ubi berisi taw .. lalalalaa~ seriously ak TIDAK BACA novel ,tpi aku suka TENGOK MOVIE whatever type movie la ..okheyy ..
berbalik semula ke tajuk utama ..
bila bersama aku rasa aku lah ''THE ONE'' . tpi bila sendirian c0ntact through d phone , mcm2 menganggu pikiran aku semula, laa hormon xstabil langsung mengawal perasaan aku serba sedikit mengaitkan perasaan syg ku mempengaruhi aku untuk berprasangka buruk,cemburu buta,hilang kepercayaan=MOODY .
im so s0rry syg if etu selalu berlaku tapi percaya aku ! jauh d sudut hati ku kuat mengatakan aku sayang sayang sayang cinta! that's y i said HALF CONFUSED , narhh kan terbukti dah d mata anda skrg ini . 
please . macamana aku nak membendung perasaan bodoh nie[aku panggil ne perasaan bodoh] , aku tengok org lain yg c0uple2 maintain jak pun.. myb ada sebab so beri aku sebab itu untuk mengelak dari perasaan bodoh ini, jika dia betul2 menyayangi aku tolong aku untuk percaya.. disebabkan aku tidak ingin terlibat dgn perasaan bodoh ini langsung mempengaruhi aku untuk menjauhi dia, [xsemestinya aku maw ja0 brmksd aku xsyg erkk] kerna aku xmahu jadi ''love suffer victim'' aku sayang mr.yayan .. xmahu dipermainkan . sebab aku dah berjanji untuk kali ini...................

No comments:

Post a Comment