HeLLo ! HeLLo ! HeLLO ! Mrs. Pingu waS Here !

PROBLEMA TURN TO DILEMMA

Mau dgr citerr ? mau bca citer ? HUHU . susah pulak aku mau start citerr . :P

last week bh ne pnya cerita , haha ! ketawa tekanan tuu ar . aku mel n g0t two mmber lg p mam2 d pnmpang , beg aku ctggl dlm keta then time kami maw plg da ketawa2 lg otw p keta skalii nmpak keta pcah cermin d pintu sblh kiri smua shocked ! tdiam .... hrmm kami xtaw lh npa ada org sggup buad gtu then baru aku sdar yg beg aku ctggl dlm keta tu da lesap , binatang pnya org ! 3 things yg paling3x penting bagi aku yg hilang adalah ~ :
~ ic
~ emas
~ pendrive dua bijik !

aduii 1st thing dlm pkiran aku is my mom . nahh matii kalau my mom taw . im gonna koma laa tis time . grrrrr !
nahh kami p balik lh ne knun aku lagii drive tu pagi2 , punya lh semangat pztu eksiden . NGEEE !
trauma lg aku . huhk! sua la tu keta da pcah crmin pztu scretch then bumper dpn lg kemik . aduizz ~.~

that day aku mmg tekanan bh . tapii aku happy jua larr bila dpt jumpa MK pztu p tgok transf0rmer sma dia .
even kjap jak dpt hang sama2x tapii kgembiraan tu ada <3 . at lez kurang jua skit tekanan ne bh knun . HUHU.

hang2 lg kpala hotakk aku bila krisis sama member . paling di hate plak tu . EE ! teda aku anggap member buruk2 dbelakang even baru kenal . lg pun mmber yg slu buad baik sama aku bh bulih2 slh phm dgn apa yg aku cakap . aku maw explain jua ne bendaa . cehhh ! HAHAH . xmaw bh aku ada salah paham ma org lbih2 g member . duii =(
p/s to my member tu arr : s0rry la if tersalah cakap mmang salah paham jak bh kita ne cuma kau jak tu trus emo . S0RRY

No comments:

Post a Comment