HeLLo ! HeLLo ! HeLLO ! Mrs. Pingu waS Here !

BARU JAK UPDATE TADII

Waa , lama nyaa x update blog ! berhabuk da blog ne smenjak aku malas maw update && menambah2 entri baru .. sebelum ne sbenarnya aku x teringin pun nak ada account blog nehh , rasa menyampah pun ada bila baca2 dalam blog ne , rasa pening pun ada , HAHAH , at last ada jugak insan yg sudi menolong aku membuka blog , dia bilang ''utk kau cerita2 and meluah baa yuriee'' ...
herrm, dalam sebulan la jugak aku rasa smenjak blog ne dia buatkan aku aku xda langsung pun tgukk apalagii sentuhh , tapii bila aku tguk dia punya blog comel2 ada colour pink ........................perhh aku pun maw jugak ada comel2 ne maw jugak ada kalerpul2 . HAHA , at 1st mnta tolong lagii . lama2 aku tahu sudaaa . yess , makin santik ne knu blog akuu , macam2 dbuat, macam2 dtambah .. nahh lama2 b0ringgg so ne lh kjadian blog aku macam seterika yg dulu2 tu bh yg berat tu ada besii lagii tuh . ishhh3 .
btw , thankss to my ksayangan here yg mmberi tunjuk ajar n sudi membuatkan aku blog . dia ne sifu aku jugakk , HAHA !

klaw maw taw siapa ? j0m kita tgok majalah wanita keluaran OGOS yg d latestt arr ?? hhe xbahh ..kamu klik jak dbwah ne , kamu ADD lh dia , follow kaa . cuz xrugi kawan ngn dia byk ilmu kta dapat . HEHEHE :)    Miss Sharina Elyana  thankss siz ^^ tpi skg dia agak busy , ssh jgk maw cari dia ne cuz maw naik bukit lagii , tuu cna tu bukit UITM sepangar . huhu . tempat beliau menuntut ilmu , .

No comments:

Post a Comment