HeLLo ! HeLLo ! HeLLO ! Mrs. Pingu waS Here !

KAMI HAPPY

Hehe , merujuk kepada tajuk diatas serba sedikit agak janggal dilihat , haha .. macam lh selama ne aku x bahagia jugakk . no laa , its about love . sehhhhhh :P yalaa kan selama ne ssiapa yg rapat dgn aku mesti nmpk kan cmana kdaan dgn aku slalu ? hee, im the happy person but i pun ada feelings jugakk kdg2 sedih sekhh tg0k sweet couple,aku ne plak kdg2 mcm al0ne, yalaa bkn lh sbelum ne aku xda bf tapii ada sejaa masalah . dunno la mgkn mreka2 tersebut xhappy dgn aku, hihi . mgkn sspa yg cpl dgn aku trpaksa tahan2 la jgk dgn prangai aku ne cuz sumtimes aku lbih pntingkan kwan but n0t all d time laa , ada time jugak laa f0r my bf , uisehhhh hahah . yalaa im n0t the perfect one jgk punn , tpi sapa bleh brtahan dgn aku ne aku tabikkk laa . bagi 5 star lagii , hee. kidding . tpi betullah sapa la sggup bertahan sama aku bgtu lama ? kita tgok laa dulu k .. sumtimess aku ne pndaii jelessssssssss tahap dewa jugakk dgn ne 4 wanita yg aku shayanggg iaitu my BFF ^^

 aku ne ada 4 org bestie yg trsangat lh cumel2 n baik2 ,sayanggg betul dgn mereka2 ne . . macam2 ada , mehh la kita tgok drg dgn org2 yg mreka sayanggg . j0m2 :P



ne c Nadya ^^ and Alif , . Nadya ne kurang lebih like aku jugakk , hehe , sblm dia berhijrah . aku and dia always stick . mna2 dia ada jgk akuu , xjugak ayu orgnya tapi agak lemah lembut la berbanding dgn aku , hoho . and c alif also my friend .. org2 slalu nmpak klaw ada drg dua aku pun ada bahh dtgah2 , HAHA, kdg2 drg dating pun aku ada , haizztt , aku jugak lh anak bulan :) drg ne mcm bff jgk , sweet la bh . apanyaa tidak law x silap aku dah 3thun ka usia hbungan drg ne ?? mcm gtu laa , yg pnting da bertahunn , tpi skg drg dua ne jauhhh :( nadya tggl aussie then alif study at semenanjung , hebat drg ne ^^



yeahh yg tggi lampaii ne c Syuhada n Lan , hihikk , aku igt lagii drg cpl tahun 2009 tuu , hehe . smpai skg baa , nahh ada kamuu ? hee . ne sweet cpl ne plak paling sama muka . ada jodohh owhhh . amin ^^ syuhada nee laa paling ayu . sabar sedjaaa klaw aku membuli . huhu ..


this my bestie jugakk . Melissa && Andrieano , the latest sweet couple , satu d sabah satu d johor . tapii duadua pun bdk baik , HAHA .. mel ne kann ganas sikit , tgok d pic dia smua ayu2 benorrrr tapii klaw kau jumpa 1st n sterusnya conform lpas satu minit macam kwn lama kamu tuhh . hahahahah . lucu ne dia tapii baik hatii :)




nahh drg laa tu smua my gurlfriendd ^^ sehati sejiwaaaa semuanyaa ^^ paling d bestt pun drg laa .. xrugi berkawan dgn drg . semua ada ONE LOVE ! hehe . klau aku jgn tnya laa . aku pun ada jugakk . even ramai yg cakap aku ne playgirl . ada jak knu bf baruu , adoii . , mcm jgk kan if xtahan . antara ramai2 gurfriend aku ne , aku sedjaa yg nmpak macam single but actually n0t ! im taken sudaaa and sgt2 bahagia disampingnyaa ~
hihii . sshhhtttt xbleh cerita lebih2 . oh yeaa smua my besties ne professional walaupunnn kamu pernah nmpak drg ne nakal mcm budak2 tapii ada personaliti sendirii :)

I LOVE YOU GUYS :)

No comments:

Post a Comment